Badanie czytelności ulotki

Lut - 20 2013 | By mont

Badanie czytelności ulotki

Badanie czytelności ulotki to idealne narzędzie dla każdego, dla kogo istotne jest stworzenie właściwego wizerunku przedsiębiorstwa oraz zyskownych następstwach rozpowszechnienia tej marketingowej formy. Badanie czytelności ulotek winno umożliwić zarówno sprawdzenie ich ze względu na merytoryczną zawartość, czyli teksty i zdjęcia, ale również jakości ich przekazu. Użyte formy lingwistyczne czy też psychologiczne sposoby oddziaływania mogą zachęcić, ale równie łatwo nastawić negatywnie potencjalnych nabywców, dlatego warto poddać je odpowiedniej analizie.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 25 (ostatnio: 29.10.2017 07:51:54)

Podlinkuj wpis:

You must be logged in to post a comment.